Autor Wiadomość
Marcin I
PostWysłany: Czw 15:33, 20 Wrz 2007    Temat postu: Zasady MKW

Zasady Mistrzostw Kontynentu Wschodniego

Art. 1. Informacje Ogólne

1. Mistrzostwa Kontynentu Wschodniego (zwane dalej MKW) to rozgrywki piłkarskie
w których udział biorą zespoły położone na Kontynencie Wschodnim polskiego v-świata.
2. Zasady MKW są sporządzane przez MUP. Mogę one zostać zmienione na wniosek delegatów
krajów członkowskich.

Art. 2. Zasady wyboru organizatora

1. Organizatorem rozgrywek MKW może zostać każdy kraj leżący na Kontynencie Wschodnim.
2. Kraje które chcą zorganizować rozgrywki zgłaszają się w określonym temacie na forum MUP.
3. MUP ustala 3-tygodniowy termin zgłaszania kandydatur.
4. Po 3 tygodniach do każdego kandydata wysyłany jest niezależny komisarz, który ocenia kandydaturę danego państwa
5. Wszystkie oceny trafiają do zarządu MUP, który w oparciu o ilość zebranych punktów wybiera organizatora.
6. Zasady punktowania są szerzej określone w Rozporządzeniu o zasadach punktowania kandydatur.

Art. 3. Zasady transferów


1. Zespoły mogą dokonywać transferów w terminie określonym przez MUP tj. 2 tygodnie przed rozpoczęciem rozgrywek.
2. W tym terminie zespoły mogą kupować lub sprzedawać zawodników bez żadnych ograniczeń.
3. Dokonywanie transferów (również pozyskiwanie juniorów) po tym terminie jest zabronione.
4. Kary za złamanie tego zakazu są szerzej określone w Rozporządzeniu o karach dla zespołów.

Art. 4. Zasady rozgrywek

1. MKw są rozgrywane w systemie Xperteleven
2. Po wybraniu organizatora tworzona jest nowa liga.
3. Zespoły mają 5 dni by dołączyć do ligi.
4. Zespoły które nie zdążą w określonym terminie zostają usunięte z rozgrywek.
5. MKW jest rozgrywane w dwóch trybach: ligowym i pucharowym.
6. Zwycięzca ligi zostaje ligowym Mistrzem Kontynentu Wschodniego.
7. Zwycięzca pucharu zostaje Pucharowym Mistrzem Kontynentu Wschodniego.
8. W lidze stworzonej na potrzeby MKW wyłączona jest opcja Dirty Tricks.

(-) Jacek do Nascimento, prezes MUP

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group